Ska införskaffas - sommar - häst

Som ni inte vet (hehe) Så ska jag och Tindra hyra häst i sommar. Ska bli så otroligt kul och mysigt på alla sätt och vis!! Vi ska ha som i värmland hos Tindras farmor och vi kommer uppdatera med mycket bilder och video hela tiden ;) 
Anyway, här är allt jag har till min pålle:
hahahah fint collage jag vet xD
1. Pullarträns
2. En massa schabrak haha
3. En massa grimmor + grimskaft
4. Flughuva
5. Ett regntäcke från börjes, dock inte det på bilden 
6. Ett fleecetäcke. Samma som på bilden fast utan hals
7 & 8. Massa ryktsaker
9. Sjukvårds saker, såsom Salva, idomin osv
10(som inte finns) Röda benlindor
 
Detta är det som ska införksffas:
1. Svanskydd som hyresägaren vill att man har.
2. Rött schabrak då jag har en liten röd outfit men har inget rött schabrak xD
3. Benskydd, säkert och skyddar.
 
Detta var då det jag hade och har till min häst i sommar. Tänkte att det kanske skulle vara kul att se xD
 
//Andrea
 
Sabina skrev

Nu är det två stycken videos på bloggen och ta en titt på dom och sedan lämna en liten kommentar efter det :)

Den 2015-03-10 klockan 09:32:49.
http://sabinamannerhagen.blogg.se/
Gabbi skrev

Måste du/ni köpa täcken? Och träns? :o

Svar: svarade i ett inlägg :)
atsommmar.blogg.se

Den 2015-03-10 klockan 12:52:02.

Kommentera inlägget





Kom ihåg mig?