Vi kör på med lördag!

Godmorgon! Känner att jag lite tappat motivationen för bloggen, men den kommer nog tillbaka så småningom, jag får kämpa på helt enkelt :) 
 
Lördag idag, yay. Ska fixa min skoldator som totalt är out of its mind, måste blåsa den så allt den förhoppningsvis kan må bättre igen (zzzzz). Anyways, detta är inte en dator blogg och det sista ni är intresserade av är nog om mina datorer fungerar eller inte. Senare måste jag göra mackor till morgondagens hemma match i ponnycupen. Måste också gå in min ridstövlar, kan ju gå programmet med dom inomhus ca 50 gånger, två flugor i en smäll liksom haha (gud vad hela min familj måste hata mig jag bara klampar runt mest hela tiden..). Tänkte även försöka hinna filma en ny video till min youtube kanal, men vi får se hur det blir med den saken ;). Annars ska jag nog inte göra så världsa mycket annat idag. Bara slappa, hoppas på att det är nån alpint tävling på teve!
 
Ha en underbar lördag, see ya'll later.
alltså åååh. jag som älskar vintern. men jag kan inte låta bli att längta tills man är fri från skolan, hästarna får sommarpälsen (och alla blir allmänt mycket gulligare) och man kan galoppera i linne på gröna ängar.... ughh x(

Kram /Philippa
 

Kommentera inlägget





Kom ihåg mig?