fredagen den 13

Igår var det ju "otursdagen" Kan minst sagt säga att det stämde på mig! Otur otur och otur! Dock gick hoppningen sjuk bra igår, på Lucky. Han kändes såå fin och gick bara till massa bra hopp! Riktigt nöjd *-* 
Idag är det då valentine, själv har man inget planerat utan det lär väl bli en mysdag hemme med soffan typ, Ska ni hitta på något speciellt? 
Imorgon ska jag och några kompisar ut till ett annat slatt här och sälja lotter, våran ridskola ska ha årsmöte där (dom hänger liksom ihop, fast vi är mycket större ridskola) kändes som att jag ville gära något och inte bara sitta här hemma och ha tråkigt! Så det ska bli gansksa kul faktiskt :D 
 
Annars har jag inget plannerat, ska nog dock plugga lite för jag ha So prov på torsdag, heh, så det måste verkligen gå bra nu! Jag typ hatar so och är grymt dålig på det xD 
 
Men hoppas ni har en bra valentine dag nu så hör vi :D
 
/Andrea
 
 
 
 
Neapocalypse och tinkerhästen Clooney ・゚♥ skrev

sv; ja alltså typ romaner, noveller och såna böcker har jag jättesvårt för att hitta bra, men faktaböcker tycker jag är sjukt kul att läsa i också! :)
När det gäller icke-fakta böcker kan jag tipsa om John Green, han skriver väldigt bra. Även Katarina von Bredow som jag var helt galen i under högstadiet :)

Svar: Jag tycker fakta texter på internet är kul, att läsa korta, men inte hela böcker. Alltså mer som artiklar. Ja John Green skriver bra. Älskar magnus nordin, alla hans skräckböcker är fantastiska, men jätte obehagliga och jag är paranoid ett bra tag efteråt, haha. ;)
atsommmar.blogg.se

Den 2015-02-14 klockan 14:13:40.
http://neapocalypse.se
Isabelle Johansson skrev

Super fin bild!

Svar: Tack :)
atsommmar.blogg.se

Den 2015-02-14 klockan 22:39:21.
http://isabelles.horseworld.se

Kommentera inlägget





Kom ihåg mig?