fixat o klart

Hej
Nu e nästan allt för i sommar klart! Andrea och  jag har fixat allt helt själva den du ;)
 
Vi ska ha hästarna i värmland där min farmor bor, så vi ska bo hos henne hela tiden och ha hästarna i ett litet stall ungeär 15 minuter med cykel därifrån som ligger precis vid vattnet o en liten häststrand, så man ser liksom vattnet från gården, mysigt mysigt. 
  På gården finnns också en paddock med hinder material och ett par hagar. Precis tvärs över vägen finns en super stor skog med jätte fina ridvägar, och det är sjukt billigt och jätte mysigt. Min kusin hade sin häst där över sommrarna alltid förut så det var lite därför som vi valde det men även för att det ligger såpass bra o nära. 
 
Det ända som inte är fixat är transporten, vi har hittat ett ställe att hyra ifrån så vi måste ta o slänga iväg ett mejl,fast det är ju liksom 5 månader kvar typ så de e ju ingen broska direkt haha. 
 
Jag är sjuk och har vart det i en vecka nu och har legat i sängen o inte kunnat röra mig heela tiden så det ser ut som jag missar typ hela min prao i stallet :/ 
 
//Tindra
Gabbi skrev

Ska ni typ ha sommarhäst eller nått? Låter som ett jättemysigt ställe!

Svar: Ja, det ska dom! :) /Philippa
atsommmar.blogg.se

Den 2015-02-18 klockan 08:51:17.
http://leggohouse.blogg.se
Michelle Petersson skrev

Krya på dej! :d
Kram

Den 2015-02-19 klockan 08:14:34.
http://michellepetersson.horseworld.se/

Kommentera inlägget





Kom ihåg mig?