Det ekar

Här är det så tomt så det ekar när man talar typ. Men vad ska jag skriva då?
 
I fredags skulle jag igentligen till stallet och rida Wallebus, men det skulle bli så sent så jag gjorde inte det. Utan jag drog hem till min kompis Clara direkt efter skolan. Vi mörklade hennes rum och så kollade vi på skräckfilm. Clarki måste ha toxoplasma eftersom hon inte var rädd någongång och jag tyckte det va hemskt. Fast jag sett filmen innan, heh pin. Iallafall, senare på kvällen kom hennes farmor över, hon hade med sig sin lilla pudel som var det charmigaste, sötaste och fluffigaste jag någonsin sett. byebyedinoimgettingapoodle. Vi åt middag, och sedan såg jag och Clara på en till skräckfilm. Eller egentligen borde jag säga "såg Clara på en till skräckfilm". Eftersom jag största delen av filmen kollade in i min arm och höll för öronen. Vi såg på The Grudge, den e ju typ känd för o va läskig och till och med Clarki var lite rädd, tror jag. Aa den va inte kul iaf och stundsvis grymt obehaglig. 
Efter det bestämde vi oss för att ha tvd serie kaos, för att liksom får ur tankarna på the grudge ur våra hjärnor. Vi kollade iaf på några avsnitt av TVD, tills klockan var typ 1 då vi gick och la oss. 
Imorse när vi vaknade såg vi lite mer TVD, fram tills klockan 12 då vi åt lunch. Sen skulle Clara iväg och jag var tvungen att gå hem. 
 
Gårdagen och förmiddagen idag bestod alltså av film och tvd hos Clarki (samt en hel massa choklad (aka. finnmedel), fram tills nu har jag chillat framför datorn och flyttat om i mitt rum, för om en vecka exakt så ska jag få hem två marsviiiin :D Imorgon är det vår absolut sista ponnycupen match någonsin.......... Jag ska vara Jonis slav för hon ska tävla och så ska jag heja på och hjälpa till, har även gjord mackor till fikat. Tjoho. Nu ska jag mysa ner mig framför TVen, eller en film för jag vill helst inte vara nära någon i familjen då typ alla är sjuka och vi ska åk till åre på måndag och gosh jag vill inte bli sjuk!!
Jag vill tillbaka. Tillbaka till honom. <3

Kram /Philippa
 
 
Michelle Petersson skrev

Skräckfilmer ÄR läskiga :P Hoppas du inte blir smittad av familjen nudå! :D
Kram

Den 2015-02-22 klockan 09:35:40.
http://michellepetersson.horseworld.se/

Kommentera inlägget





Kom ihåg mig?