Presentation - Tindra

Hóla Tindra Palmér heter jag och jag är 15 år (född 1999)
Jag bor i Stockholm med min famij som består av mamma, pappa, syster, brorsa och min hund Sally.
Min ganska speciella hund 
 
I snart 9 år så har jag hållt på med hästar regelbundet (alltså inte bara skansen ridning typ) Jag började med 1 och ett halvt år med hästis (ungefär som teori där man får lära sig grunder inom ridning och hästar samt hur man är i ett stall) I dag så är jag ledare för hästis med min kompis, vi har en grupp på 6 stycken tjejer i åldern 6-9 år. Det är superkul och jag är verkligen glad att jag blev det!
 
Jag rider en gång i veckan på Ågesta ridskola och har gjort det i snart 9 år som sagt.  Jag tycker mest om hoppnig, tyvärr så blir det inte så mycket hoppnnig på min ridskola (en gång var 5:e vecka), men jag skulle inte kunna tänka mig att byta ridskola bara för det då jag älskar min ridskola. För tillfället så har jag inget absolut favorit häst, men jag har ridit en liten C ponny som heter Casper ganska mycket senaste tiden som jag har blivit väldigt förtjust i, har dock inte ridit honom så länge kanske ett halvår till och från, känner dock att han är aningens för liten för mig då han är en ganska liten C ponny och jag är 162 cm lång. Jag är även väldigt förtjust i större C ponny vid namn Karat (Dimmans Karat) han är ganska ung och tycker ibland att vissa grejer blir lite för svårt men han försöker alltid sitt bästa. 
Jag och Karat
Jag och Casper (röda tröjan är jag)
 
Utöver ridningen så tränar jag cheerleading 2 gånger i veckan, går i föreningen Twisters cheer elite, tänkte inte berätta så mycket om det dock. 
Drog en flickis på stranden i Turkiet
 
Jaa nu vet jag inte riktigt vad mer jag kan skriva om mig själv, ni kommer nog att lära känna mig mer ju mer jag bloggar, men har ni någon fråga är det bara att släga iväg nån kommentar så svarar jag mer än gärna vad det än gäller :) 
Och detta är min första seriösa blogg så ni får rätta mig om jag är konstig haha
 
 

Kommentera inlägget





Kom ihåg mig?